Werken bij Beaphar Huisdieren

Regnskapsmedarbeider

Iselin Haugen Beaphar Norway
Av Iselin Haugen - Assisterende sjef Email icon i.haugen@no.beaphar.com Telephone icon +47 924 50 112

Hvem er vi?

Beaphar er en trendsettende utviklings-, produksjons- og markedsførings-organisasjon med et bredt spekter av helse- og pleieprodukter til kjæledyr.

Selskapet ble etablert i 1942 av Mr. Bernard Aa, og er fortsatt fullt ut familieeid. Gjennom sin brede base verden over, tar Beaphar opp en sterk konkurranseposisjon i både det Europeiske og det globale markedet.

Beaphar sine produkter distribueres i 86 land over hele verden, gjennom eksklusive distributører med egne salgskontorer i Belgia, Frankrike, Nederland, Storbritannia, Tyskland, Polen, Tsjekkia, Norge, Italia, Ungarn, Hellas, Australia, Spania og Hong Kong.

Vårt utvalg omfatter over 800 forskjellige produkter, som er eksklusive for faghandelen, og som omfatter alt fra helseprodukter til superpremium fullfôr. Kjernen i selskapet er utvalget av legemidler, flått- og loppekontroll, markkurer, antibiotika- og vitaminpreparater. Vi står for familie, tilgjengelighet, kvalitet og omsorg. Disse verdiene er hjørnesteinene i Beaphar og essensen i selskapet vårt.

Fordi kjæledyrene våre er verdsatte medlemmer av familien, mener Beaphar at kjæledyreiere bør ha enkel tilgang til kvalitetspleieprodukter og rimelige medisiner. Beaphar tilbyr rimelige, tilgjengelige helse-, pleie- og ernæringsprodukter av høy kvalitet til kjæledyr og deres familier i mer enn 86 land. Men vi stopper ikke der.

Kjæledyrene våre er ikke bare dyr. De er våre kompiser, våre venner, vår familie. Vi i Beaphar mener at de fortjener den beste omsorgen og at vi kan gi denne omsorgen. Vi ønsker at alle kjæledyr og deres familier skal ha tilgang til kvalitets-, rimelige, pålitelige helse-, pleie- og ernæringsprodukter.

Hvem er du?

Å kunne oppnå bedriftens mål avhenger av våre medarbeidere. For å kunne gi våre kunder det beste, trenger vi deg som er nysgjerrig og evner å se muligheter i stedet for problemer. Vi leter etter deg som har engasjement, liker å lære nye ting, og samtidig har et hode for teamarbeid. Da vi går over til et nytt ERP system, ønsker vi også at du har jobbet med SAP tidligere.

I tillegg ser vi for oss at du kan huke av på flere av disse punktene:

  • Du har høyere utdanning i økonomi og administrasjon, finans eller lignende
  • Du har god forretningsforståelse
  • Ønsker å jobbe smart og effektivt, med fokus på endring og optimalisering
  • Du har analytiske evner og interesse for teknologi
  • Du evner å skape gode relasjoner til folk rundt deg
  • Du sier ja til en utfordring og bidrar gjerne med egne ideer
  • En fordel om du kan litt om bransjen fra før
  • God muntlig og skriftlig fremstillingsevne, både på norsk og engelsk

 

Aktuelle arbeidsoppgaver
  • Fakturahåndtering – og oppfølging
  • Regnskapshold
  • Administrere bank
  • Kundehåndtering via mail og telefon
  • Samarbeid med økonomiavdelingen i Holland

 

Hva kan vi tilby deg?
  • En sosial, solid og spennende arbeidsplass i vekst
  • Et godt fagmiljø med mulighet for utvikling
  • Varierte arbeidsoppgaver
  • Mulighet for fleksibel arbeidstid
  • En god pensjonsordning
  • Internasjonalt samarbeid

Stillingen som søkes er i første omgang en 60% stilling med mulighet for mer. Da det er en deltidsstilling ønskes det at du kommer inn til kontoret dine faste dager, men selvfølgelig med mulighet for hjemmekontor ved behov. Kontoret befinner seg i Tønsberg.